ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2476-organzatsya-distantsynogo-navchannya-u-shkol
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

Що таке дистанційне навчання Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. ⚓Навчання дітей вдома: поради від психологині Світлани Ройз Мета дистанційного навчання — надати освітні послуги, застосовуючи у навчанні сучасні інформаційно-комунікаційні технології: за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти за програмами підготовки громадян до вступу у заклади освіти, підготовки іноземців та підвищення кваліфікації працівників.Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2476-organzatsya-distantsynogo-navchannya-u-shkol
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.
 Що таке дистанційна освіта і  як організувала її я
Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. ⚓Навчання дітей вдома: поради від психологині Світлани Ройз Мета дистанційного навчання — надати освітні послуги, застосовуючи у навчанні сучасні інформаційно-комунікаційні технології: за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти за програмами підготовки громадян до вступу у заклади освіти, підготовки іноземців та підвищення кваліфікації працівників.Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2476-organzatsya-distantsynogo-navchannya-u-shkol
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.
 Дистанційна освіта — це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час.
    Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
    Дистанційна форма навчання передбачає наявність доступу до мережі Інтернет, а також технічного забезпечення (комп’ютера, планшет, смартфона тощо).
    Основна форма роботи — самостійна. Учням надаються:
  • програми (розроблені відповідно до Держстандарту освіти);
  • календарно-тематичні плани;
  • рекомендовані навчальні матеріали;
  • типові завдання й вправи різного рівня;
  • пробні та контрольні тести.
    Звичні для традиційної школи форми навчання переформатовуються й підлаштовуються для роботи з гаджетами: вірші здаються у форматі відеозапису, контрольні роботи стають тестами.
 Під час карантину, який затягнувся на довгі місяці, щоб не втратити дорогоцінний час, я, як інші,  вчителі працювала з учнями дистанційно. Завдяки чому вдалося виконати навчальну програму. Завдання розробляли на платформі  шкільного сайту, Padlet, Google forma, Meet, Zoom- для зворотнього зв"язку з учнями, а також електронну пошту.
Нижче пропоную посилання на завдання створені дітям 5, 7,8,9,10,11 класів.
З Історії України - https://ru.padlet.com/sholoiko_tatiana/g80cx5t7plfo,
https://ru.padlet.com/sholoiko_tatiana/z8s69qzdpbjv
https://drive.google.com/drive/folders/1u201JKWz4IjxeGpTzcq4GQts4zs_bisY (5 КЛ.)
https://drive.google.com/drive/folders/1Qi5nh7zBTgYHldjjKTS8lbuY1UuNp1xq  (7 КЛ)
https://drive.google.com/drive/folders/1u8ASAvh8LmlIhlkzYn4cj8BOsAB1RzIt (11 КЛ)
https://drive.google.com/drive/folders/1Sb5xpqua0aKgKWgptDyqHfRE9DTSEDsA(10 КЛ)
https://drive.google.com/drive/folders/1xcmqLlMut8yvcFu9BU6bLOru0SSk1jZo (8 КЛ)
https://drive.google.com/drive/folders/1Y3NYIJf1KSOoQjTK59PQhqBG0nL7bJry (9 КЛ)
Всесвітня історія - https://ru.padlet.com/sholoiko_tatiana/qdypu3qebwit
https://drive.google.com/drive/folders/1RCaDpXypLi8GV_lA_zstAswhCW37geWA (11кл)
https://drive.google.com/drive/folders/1at3z3m1EalLMrB8WPCVNMsYsZfc_hZeJ  (10 кл)
https://drive.google.com/drive/folders/1wbH7ZAdnFaeaheYq2CM6CAFBu6vOTTxk (8 кл)
https://drive.google.com/drive/folders/1pQ6n7eZ7bAotlyXXJ84sEqO0WTWMvmVF (7 кл)
Правознавствоhttps://ru.padlet.com/sholoiko_tatiana/yfp19q89hudi 99  (9 кл)

Комментариев нет:

Отправить комментарий