РОБОТА ШКІЛЬНОГО М.О

             
                                             НАШ КОЛЕКТИВ ШКІЛЬНОГО М.О


ФОРМУЛА УСПІХУ МО

                 Професійна, творча, компетентна адміністрація
              “ плюс “  
    ініціативний, енергійний, працелюбний  колектив однодумців,
                            " помножений”
  на впровадження наукового педагогічного досвіду, особистісно орієнтований
              підхід до кожного учня, власні здобутки, відкриття перемоги,
                            “плюс”
            відкрите учительське серце,
                        “ поділене”
                на … учнів
                        “ мінус”
                          одноманітність, сірість, байдужість.




ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2019/2020 Н.Р.


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ НА 2019/2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
1. Реалізація завдань, які випливають із виконання Закону "Про загальну середню освіту"
2. Підвищувати науково-методичну підготовку, удосконалювати методичну майстерність, оновлювати професійні і загальноосвітні знання. 
3.Пропагувати і плекати любов до рідного слова, виховувати повагу до української мови, як державної. 
4. Підвищувати роль мови, літератури в комплексному здійсненні трудового, морального та естетичного виховання учнів, у виробленні у них активної життєвої позиції.
5. Посилити роботу по вихованню загальнолюдських цінностей, милосердя, любові до людини, бережливе ставлення до природи.
6. Впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання.
7. Надавати перевагу таким формам роботи з учнями, які забезпечують високий рівень активності кожного учня, максимальне включення його досвіду.
8. Формувати в учнів уміння самостійно поповнювати знання та застосовувати їх у практиці.
9. Звертати більше уваги на диференційований підхід до слабо встигаючих учнів.
10. Постійно підтримувати позитивне тло навчально-виховного процесу.
ПЛАН РОБОТИ
Термін
Тематика

Відповідальні
серпень
2019 року
1. Аналіз роботи МО за 2018-2019 н.р. та основні напрямки і завдання роботи на 2019-2020 н.р.
2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2019-2020н.р. Обговорення основних програм.
3. Ознайомлення з вимогами оформлення класних журналів..
4. Розгляд календарно-тематичного планування вчителів.


листопад 2019 року
1. Ознайомлення з документацією про проходження атестації та про підготовку до учнівських олімпіад з суспільно-гуманітарних дисциплін, обговорення орієнтовних завдань.
2. Особливості індивідуальної роботи з обдарованими учнями з метою підвищення їх творчого потенціалу та про підготовку до учнівських олімпіад з суспільно-гуманітарних дисциплін, обговорення орієнтовних завдань.
3. Розгляд та опрацювання визначних дат. Використання їх на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
4. Визначення плану заходів до Дня слов’янської писемності.
5. Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів МО суспільно-гуманітарного циклу (формування комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови).


січень
2020 року
1. Про підсумки роботи МО за І семестр.
2. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках суспільних дисциплін з ціннісних позицій.        
3. Бінарний урок. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комутаційні технології сучасних форм і методів НУШ.         
4. Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.
5. Обговорити план роботи і завдання вчителів МО на 2019-2020 н.р.          
6. Обговорення і погодження календарних планів вчителів предметників.
7. «Креативне мислення учнів на уроках зарарубіжної літератури та англійської мови».
8. «Удосконалення навчальних компетентностей учнів, підвищення результативності навчання шляхом розвитку логічного мислення на уроках історії»


Травень
2020 року
1. Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури учнів.   
2. Обмінятися досвідом підготовки учнів до державної підсумкової атестації.         
3. Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.   
4. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.         
5. Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування.
6. «Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів на англійської мови»
7. «Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури»

ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:
  • кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємо відвідування уроків;
  • на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
2. Проводити аукціон педагогічних ідей.
3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії.
4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ПІДВИЩЕННЮ РІВНЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК УЧНІВ
1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення психолого-педагогічних , медико-фізіологічних особливостей особистості.
2. На уроках з предметів суспільно-гуманітарного циклу особливу увагу приділяти:
  • розвитку зв’язного мовлення;
  • збагаченню активного словникового запасу;
  • розвитку діалогічного мовлення;
  • удосконаленню якостей читання;
  • розвитку оперативної пам’яті;
  • формуванню духовної культури школярів.
3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.
4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями.
5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.
6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.
7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу.
8. Проводити позакласну роботу з учнями.






















Комментариев нет:

Отправить комментарий